ست کردن مانتو و شلوار | شلوار مناسب مانتو

با هر مانتو چه شلواری شیک تره؟ | ایده استایل کردن انواع مانتو با شلوار

هر کدام از ایده های ست کردن مانتو با شلوار که در ادامه می بینید، راهنمایی هستند برای شیک تر شدن. همراه ما باشید.

ست کردن مانتو
ویکی گردی:

ست کردن مانتو و شلوار دغدغه اکثر خانم هاست. اگر بدانیم چه مدل مانتویی را با چه شلوار استایل کنیم، ست کردن مانتو و شلوار هم برایمان آسان می شود. همراه ما باشید تا راهنمای شما در ست کردن مانتو و شلوار را باشیم.

 استایل کردن مانتو جلو بسته

مانتو و شلوار

این مانتوها اغلب چون خنک هستند توی تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون دارن. مانتوهای جلوبسته کوتاه برای مسافرت با ماشین هم خیلی خوبن پس اگه عید میخواین با ماشین برید مسافرت میتونید این مانتوها رو بپوشید. این مانتوها رو میتونید با دامن شلواری، اسلش، شلوار جین جذب، شلوار بگ، مام استایل و شلوار جین راسته بپوشید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ شدید.

استایل کردن وست و شومیز

مانتو و شلوار

استایل کردن کت بلند راسته

مانتو و شلوار

مانتو جلو باز بلند

مانتو و شلوار

 

این مانتوها همیشه جزء مانتوهای پرطرفدار بوده مخصوصا تو فصل بهار و تابستون حسابی بازارش داغ میشه. اگه شما هم طرفدار این مانتوها هستید باید بگم که برای انتخاب شلوار دستتون بازه. اگه یه مانتوی جلوباز دارید میتونید اون با شلوار بگ، جاگر، دامن شلواری، شلوار راسته، لگ، مام استایل و شلوار جذب بپوشید.

استایل کردن کت کوتاه

مانتو و شلوار

استایل کردن کت مجلسی

مانتو و شلوار

 استایل کردن مانتو کتی

مانتو و شلوار

مانتوهای کتی جزء مانتوهای پرطرفدار بین خانم هایی ایرانی هستند که انصافا خیلی کار راه اندازن؛ چون همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. اگه میخواین با مانتوی کتی تیپ رسمی بزنید اونُ با شلوار پارچه ای راسته یا بوت کات بپوشید. اسپورت پوش ها هم میتونن مانتوهای کتی رو با شلوار مام استایل بپوشن. شلوار بگی و وایدلگ هم با مانتوی کتی خیلی جذاب میشه.

استایل کردن مانتو کوتاه جلو باز

مانتو و شلوار

استایل کردن مانتو شومیزی

مانتو و شلوار

این مدل هم مثل مانتوهای جلوباز بلند تو بهار و توبستون خیلی طرفدار پیدا میکنن. مانتوهای جلوباز کوتاه میتونید با شلوار بگ، شلوار راسته، اسکینی و مام استایل بپوشید. اگه میخواین با این مانتوها یه استایل رسمی داشته باشید پیشنهاد ما شلوار راسته و بگ هایی است که خیلی گشاد نباشه. اسپورت پوش ها هم میتونن این مانتوها رو با شلوار اسکینی و مام استایل ست کنن.

منبع: ترینی ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر