هتل های کپسولی فرودگاه مهرآباد | کپسول استراحت در فرودگاه مهرآباد

هتل های کپسولی، بهترین گزینه برای استراحت در فرودگاه مهرآباد + عکس

یه سری کپسول استراحت در فرودگاه مهرآباد هست که خیلی به درد اون کسایی میخوره که همش در حال سفرهای کاری هستن . با همراه باشین تا این هتل های کپسولی رو بهتون معرفی کنیم.

25
ویکی گردی:

خیلی از افراد هستن که کارشون اونا رو مجبور میکنه که بی وقفه در حال سفر باشن و از این پایانه به اون پایانه و از این فرودگاه به فرودگاه دیگه تو رفت و آمد باشن. کپسول استراحت در فرودگاه مهرآباد بهترین گزینه برای این دسته از افراد است. امروز قراره با شما در مورد کپسول استراحت در فرودگاه مهرآباد صحبت کنیم و اصلا در این باره بگیم که این کپسول استراحت در فرودگاه مهرآباد چه کاربردی دارن و سودشون برای ما چیه؟

 استفاده از این کپسول‌ها در فرودگاه مهرآباد برای یک ساعت ۵۰ هزار تومان، برای دو ساعت ۱۰۰ هزار تومان و برای سه ساعت ۱۴۰ هزار تومان هزینه داره.

1714242909439

استفاده از این کپسول‌ها در اکثر مکان‌های دنیا، خصوصا در فرودگاه‌ها بسیار رایجه و بسیار از آنها استقبال شده است. به طوری که با سرعت زیادی به کارگیری این روش برای فضای استراحت افراد در حال افزایش است. یکی از اصلی‌ترین فواید و مزایای این کپسول‌ها اینه که شما امکان استراحت رو در شرایط شلوغ و پر از خستگی خواهید داشت و این کار باعث افزایش بهره وری و انرژی افراد در طی سفر است. این کپسول‌ها به شما کمک می‌کنه که بتونید شرایط آرامی رو در حین زمانی که در انتظار پرواز بعدی هستید تجربه کنید.

هتل آپارتمان وزرا؛ شماره 1 تهران!! | اطلاعات هتل وزرا + عکس و ویدیو

file

منبع: پارسینه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر